Allmänt!

Jag har gjort tabben! spelade fotbolls tennis på träningen igår i tron om att "det är väl ingen fara?" Jo men tjänare pucko! det kvittar vad jag tar mig för innom idrot, för jag hittar alltid ett snyggt stt att skada mig på! En boll långt iväg och jag sätter stenhårt knäet i marken, asont för fasen! Nu får jag ta ledig från jobbe imon, för jag kan knappt gå! Säg inget till tränarn' bara, hon vrider väl nacken av mig :P


har tittat på KDFFs match med Pilla och pillas syster, förlust igen, var är viljan och hjärtat? jag ser det då rakt inte!

Rackarns kastanjer! denna veckan ser ut att bli ganska bra på det sociala hållet, jag lär inte bli helt undergödd vad gäller umgänge med vettigt folk, detta betyder att jag kommer klara ännu en vecka ifrån att bli galnare än jag redan är!


Måste bara beklaga mig över mitt otroligt dåliga minne, ännu en gång, jag kommer ju inte ihåg något alls! det är galet! det måste vara nått fel på mig, glömmer det mest, och nu även dom flesta, finns folk man borde höra av sig till och saker man borde göra, men det glömmer jag totalt, borde organisera upp mitt liv i en kalender, men som jag diskuterade med ida innan idag, är man ingen väsk människa så har man ingenstans att ha kalendern, det är ju inte så att man går runt med den i handen, visst för man har mycke å göra, men det är ju inte så att man vill se ut som någon som vill se viktig ut! Och vad ska man då med en kalender till om man ändå inte kan ta den med sig? nej det måste kommas på en lösning, och det illa kvickt, innan jag glömmer det också!!! ;D



over and out! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0