Tisdag?

Det var skjuts till skolan imorse, vilket betyder 15min längre sömn! Det kan dock inte haft någon större betydelse, för jag är ändå lika trött vid dethär laget!
Känns för tillfället som att det enda mitt liv består av är sova, skolan och jobba!

Efter skolan idag tänkte jag att bra, nu har jag gott om tid att packa träningsvänskan till ikväll, kolla upp när bussen går in till stan så jag kan köra en runda och så, men nej, så var inte fallet, när jag kom hem, däck jag på sängen direkt, o sen sov jag som en stock, tills jag panikvaknade, en halvtimme innan bussen in till stan gick, så det blev stress, och sen när man kommer hem igen, då är det skynda ner till träningen, efter en stund förlänge vid msn, jomenvisst, johanna sticker tidigre från träningen för att cykla hem duscha och titta på save the last dance med matilda<3 och nu var man här, 22.00 trött som tusingen, jag börjar bli gammal? 


På lördag är det fest på kapellgatan 1b senare utgång på 35an, hör av er om ni vill komma!



Ses då va! 


Kommentarer
Postat av: sara

wii.. vi vill komma =)

2008-01-22 @ 22:08:40
URL: http://szyms.blogg.se
Postat av: mie

johanna du har blivit drabbad av fenomenet tidsoptimist ! festen e väl värd att fundera på :P

2008-01-22 @ 23:29:33
Postat av: Louise

jasa din raka du har ocksa skaffat blogg, o bjuder ut en fest pa kapellgatan pa internet som om de inte vore natt vart:D allt bra me dig bageri johanna?

2008-01-23 @ 17:54:19
Postat av: Johanna

Men louise, trevlagt att du tittar in! :D Haha jaa, hur ska man annars få ut budskapet? Du hade ju varit varmt välkommen om du inte varit så lånt borta!! Jorå det är superbra med mig :D Hur har du det själv??

2008-01-23 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0