This is the story of a girl...

Idag har vi haft lite nostalgi i skolan, sjungt/lyssnat på endel gamla låtar! Det är nice, alla kommer vi väl ihåg Shebang och deras "hittar"  "Romeo" "Crash" "Temple of Love" och "Gina is a Punkrocker"

Dagen har varit ganska seg, skolan är ju verkligen inte det roligaste, men trippen till Fantasi med Matilda Jessica och Johanna, förgyllde verkligen dagen, det var trevligt och vi hade roligt! :D  Och små citat ala' Filippa bark får en att se ljusare på dan',
"-Gråter du?
 -Nej tvärtom!
-Vaddå, suger du upp vatten med ögonen?"
Jaaa fantasi måste va ett av favvoställena i kristianstad!

Träning nu ikväll ja, det är kämpigt att gå ut och träna på grus, speciellt när man ska göra sittups, armhävningar och rygglyft i den blöta grusen, men WTF man har aldrig dött av lite lera eller? Och medans mina kära team mates springer som fånar, då är det jag som latjar me bollen, jag ska ju ta det lungt med detdär att springa osv:D

Gästspel nr. 1
 
sara persson

Från mej till dej!

Jag kände mej bara tvungen att skriva ett par rader i johannas blogg =) Johanna är en sån vän som verkligen vet hur en äkta vän ska vara, hon är bäst på att muntra upp sina vänner, är en omtänksam och härlig tjej som bryr sej om en och framför allt hon finns där för en. Och det är därför hon är så omtyckt vår lilla stjärna. jag vet att jätte många håller med mej om detta.

Ni undrar kanske varför jag skriver detta i hennes blogg men jag ville bara att alla ska veta hur mkt hon betyder för sina vänner. Älskar dej <3



Gästspel nr. 2


Mie Magnusson

Mie som gästspelar här ! e ju gammal i gamet va de gäller blogg o sånt...mie.blogg.se...se där ja fick man me lite smygreklam oxå...men de e ju inte därför ja skriver här ! svar nej ! en liten story om vår johanna hur hon blev en av oss...o de e vi alltid glada över ! hon hamnade egentligen fel o har egentligen fastnat fel...okej bageriet ! de e bara o ta de...även fast de e me spexat när hon hänger me oss...pärleporten e kärlekssången vi nynnar på...o se upp världen sverige,,,de e ja o johanna som intar idolstudion !

ser fram emot mer fest...häng me dej johanna :)






Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: mie

tack för gästspelet :P

2008-01-24 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0