Please don't stop?

Idag har jag varit i skolan, ur form, känns som att allt jag konstaterat är att johanna stjärnfeldt, du har tarig dig vatten över huvudet! Ska jag klara av att tilsammans med Petra, baka något så underbart nytänkande och vackert att vi ens tar oss vidare till SM? Känns inte så för tillfället, och recepten ska va inne om en och en halv vecka!


Att jag aldrig ska klara av att veta vad jag vill ha, och framför allt, vem jag är?
Och att du finns och bara är sådär underbart snygg gör inte livet lättare!

Nej nu är det jag som tar ett par jeans på mig och åker in till jobbet för att käka pizza och bygga stolar! 

see ya' 


Kommentarer
Postat av: mie

johanna du kommer vinna ja känner de på mej...jag menar du e ju en av oss alla vi e vinnare :) i alla fall i spermie stadiet ;D

2008-01-22 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0