Partykväll

Att det blåste igår var det ingen som gick miste om, men stoppar det oss?? Nej!

Igårkväll var det fest at mitt place som gällde! Nya shotar, vilka var super goda, Galliano, Kaffe och VispGrädde! 
Hm,  förfesten var en supertrevlig tillställning, några saknade folk visade sig på festen, mycket trevligt får jag berätta! Vi delades in i grupper av matilda, de som tål mins till de som tål mest, jag råkade hamna i samma grupp som mie och Therese, ilket betyder en av dom lägre grupperna:P  Nästa gång blir det fest på en fredag, så alla kan komma och visa sina rätta jag :D 

35:an var dock ingen höjdare, så det blev hässle, men det var inte heller så nice, så jag Stedt och Nilsson gick och käka, jag åt på subway, numera ett måste efter en kväll på stan, och Stedt käka fyllepasta, Kycklig Curry;) Träffa på Fia någonstans på vägen, och tappade Stedt och Nilsson, då var det jag som bjöd Fia på en korv innan ABC Taxi kom och hämtade stjärnas dotter med vän och körde oss hem till våra sköna sängar på Helgedal/Åsum



Dagen idag har man fått spendera efter hur mycket man hällde i sig igår, men eftersom jag fortfarande både är ung och har en otrolig tur, så blir jag aldrig bakis! Det var jag som åkte in till pappa för att finna lägenheten i städat skick, så då fick jag installera deras nya dator, sagt och gjort, nu är man då hemma i den sköna sängen i åsum, lagom och helt perfekt sleten, så som de ska vara en söndagskväll!


Jag tackar alla trevliga brudar som gjorde kvällen till den bästa på länge! :)


Puss

 

Kommentarer
Postat av: mie

tack själv johanna ! de va spex o de va najs...att vi kategoriseras till nivå lägre gör oss ju inte till mindre fest värda för de ! de e spex o ja gillar filippa bark o tiffany persson :)

2008-01-27 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0