Let it be

Ok folk uppdatera era kära bloggar? Don't leave me hangin'!


Jag kan iblan känna mig endel vuxen, idag vart det tjaffs i skolan, och jag lägger mig självklart i det onödiga bråket och frågar " Har det någon betydelse?" svaret blev som jag länge anat "Neeej det har det nog inte" och då kommer den vuxna kommentaren, "Bra tjejjer, då släpper vi detta!" Diskuterade även att vi kan se Jenny som mamma, Men den ultimata mamman är ändå Matilda, fick även reda på att jag skulle nog göra mig bra som mamma, men det är vi verkligen inte redo för, jag måste ju hitta en snygg pappa till det lilla knytet först!

Har lite läxa idag, tre stora brödböker som ska vara utlästa till imon, tur att böcker med bilder i går så snabbt att läsa! Och sen har jag marsipan med tillhörande verktyg med mig hen så en och annan bagare ska tillverkas, även en och annan polisman, bilder kommer antaglien läggas upp på BD!


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0