I'm not missing you

Sitter hemma i Ranseröd nu, Viktor i knäet, det är mys! Har saknat pågen jättemycket, och ja lillvalpen har vuxit, men fortfarande lika söt! Jag borde komma hem oftare!

Operation imon kl 8,30 skrämmande, men jag klarar mig :)

Har dessutom smakat brödet till sm idag, skitgott, så detta kan säkert bli bra! :)

Känner mig lite smått fåordig idag, men jag känner mig inte speciellt manad till att skriva, jag är ledsen, imon, när jag vaknat upp och kommit hem, kommer det förmodligen bli ett inlägg om dagens diskution i skolan och även gårdagens fråga på lunarstorm, men jaaa vi får väl se om man är upplagd för sånnt efter en operation:)


Pusshej

Kommentarer
Postat av: mie

johanna de kommer bli jättebra ! jag önskar dej all lycka till :)

o brödet de va kalas :P

2008-01-31 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0