Vad sysslar du med!?

Att du måste ge dig på det som är nästintill föbjudet för att få bekräftelse?  Och att du aldrig kan inse dina fel och be om ursäkt? Jag blir så trött!



Att plugga är inte riktigt min grejj, har väl aldrig läst mer än en haltimme till något i hela mitt liv, så att sätta sig ner och fixa ett NK arbete känns lite out of my league, men vafasen gör man inte för ett G? ;) Ekosysten är otroligt tråkigt och jag undrar, vad ska en bagare behöva veta hur energi omvandlingen i regnskogen går till, eller ens vem som äter vem? Nähene, jag gillar inte onödiga vetskaper, såsom naturkunskap, och samhällets ekonomi, matte har jag också altid haft svårt för, vad tusingen har vi miniräknare till, eller varför finns funktionen kalkylator på din mobiltelefon? Och sen var det dehär med svenskan, när jag står där och bakar min tårta så har jag sååå stor användning av att veta när Semlan Lagerlöf föddes och vilka böcker hon skrev, jag vet, jag vet, " du kommer kanske inte arbeta som konditor i hela ditt liv", nä frör vet du vad det tänker jag inte göra, men jag tänker inte heller bli biolog, statsvetare eller svenskalärare, och det vet jag, fast att jag bara är 18! 


Också var det dehär med lika vilkor och samma grunder?






Puss på dig snygging!

Kommentarer
Postat av: vikkan

jag är på din sida :D varför ska man kunna allt det där ;@

2008-02-19 @ 14:41:15
URL: http://vikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0