Ursäkta!

Ni får uräkta att jag glömmt blogga, fy skam på mig! Veckorna är lättare, då kommer det narturligt!

Hm helgen har varit trevlig, jobb och fest, vilken kombination, nästa helg ska jag jobba, sen är det lov, då ska jag nog också jobba, och sen är det helg igen, då ska jag nog också jobba, johanna behöver lönen, 15 dagar på mig att kämpa ihop en riktig maffig en så jag kan leva som en kung igen! :D



Två veckor kvar till Göteborg nu, det betyder tre kvar till Stockholm och efter det betyder det att det är 13 veckor kvar i skolan, 12 om man räknar bort påsklovet, och 9 om man räknar bort praktiken och dom sista två veckorna så springer vi väl runt sån några fjönar och gör inget viktigt, så om vi räknar bort dom också så har vi 7 veckor kvar, och nu imorgon går vi in i veckan som heter 7 på detta året, det betyder att vi har ca 7-9 aktiva veckor kvar i skolan
ungefär lika många veckor som det varit på detta året, och visst känns d som om det var nyårsafton igår?



Imagine me without you
I'd be lost and so confused
I wouldn't last a day, I'd be afraid
Without you there to see me through

Imagine me without you
Lord, you know it's just impossible
Because of you, it's all brand new
My life is now worthwhile
I can't imagine me without you




haha du är skitsnygg och nu ska jag sova! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0