Tisdag!

Gyllene Tider visste vad dom sysslade med när dom gjorde musik!

min kära bor har besökt mig idag! Han är en riktig söting!


Idag var jag och Petra i skolan runt två timmar längre än alla andra, minst! Men ska jag vara ärlig så är jag inte helt förstörd, för vi fick valuta för vårt slit, kämpat som tokar i fyra timmar, och det ser faktiskt riktigt bra ut! hm detta kan gå hela vägen, tänk ibland måste man få skryta, och just idag är jag otroligt stolt över Mig själv och Petra såklart!


Nu ikväll var jag uppe och hälsade på dom på träningen, och sedär, ett nytt ansikte, det är alltid trevligt! Nu är åsums damlag många, det trodde jag aldrig i höstas inför serieavslutningen, men 12st tränade idag, tre skadade var och hälsade på, och sen har vi fler skadade hemma, det känns ändå ganska ok, för att vara Åsums Bk ;D



Jag har besämt mig, jag ska varje dag, eller ja ialla fall varannan dag, gå ut och gå en runda, det får bli runt 18 - 19 tiden, så är det någon som e sugen så säg bara till, jag går ju ändå!:D




Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0