Moving on

Då var man äntligen pigg nog att ta åt sig denna uppgift, at sätta sig ner oh skriva en blogg, dom senaste dagarna har inte varit dom bästa i mitt liv om man säger så, inget jag hade väntat mig, men nu vet jag det till nästa gång!

Dr M Waldén har nu blockat bort hela min yttre menisk och rensat mitt knä på skit, inflamation i hela leden, och korsbandet var helt, av, det han hittade i mitt knä var illa, och inget han såg särskillt ofta, så operationen som vanligtvis skulle tagit runt en halvtimme tog två timmar, och jag fick ligga i narkos betydligt längre än planerat, mindre trevligt och vakna upp från narkosen var inte det roligaste!
Kom hem vid 18 tiden, och gick väl och lade mig på soffan för att sova hela natten vid 20 tiden trött som en galning!

Lördagen spenderade jag väl på soffan, sovandes till största delen, tills dess att klockan var fyra, då var det duscha med knäet i plastpåsar och sen inse att inga jeans går över knäet denna gången heller, så jag sick gå med jogging bralls på Sara, Anna och Bo-Arnes gemensamma 70års ( 20 + 20 + 50 ) fest, stannade i två timmar innan jag åter åkte hem till soffan! Vilken soffa, den är bäst!






Att inse att något/någon man vill ha är utom räckhåll och alltid kommer vara, leva med vetskapen om att det är så men fortfarande vill ha det sådär lagom mycket och i hemlighet, det är tillåtet!  


Jag vill ha dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0