Hässleholm? nejtack!!

Bildagboken har för tillfället  "driftstopp" skitkul? naje!

Dagen har varit smått stressande och jag har även idag blivit påminnd om att jag levt mitt liv på ett annat sätt en gång i tiden, eller ja för att vara mer exakt, jag har levt mitt liv i hässleholm, the big city?  hrm NEJ! om folk tycker kristianstad är för litet för er, testa hässleholm, ingen höjdare då va?
I vilket fall, jag är fortfarande folkbokförd på hässleholm adress, vilket innebär att Tandläkarbesök ska ske där, men det innebär också att jag får ett gult regionskort av skånetrafiken, så det kostar inte mer än tid, visserligen är min tid för tillfället ganska dyrbar, men vi bjuder på den!

Har fullt upp för tillfället, vilket mitt nyopererade knä inte är överlycklg för, men det får helt enkelt inte ha något att säga till om!

Nu hade jag tänkt försöka komma på vad jag ska göra resten av dan, den kan ju inte ta slut nu, förmodligen kommer den göra det för alla andra har så roliga och intressanta liv och har inte alls tid med mig när jag har tid med dem, mer eller mindre tråkigt? I vilket fall har jag inte ätit än så det blir den första punkten, och sen för att min kära vän Charlie ska få plats på vänsta delen av sängen är det nog dags för en städning, så kommer ingen med ett bättre förslag är det nog så det kommer få se ut!


ha de! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0