En skada? Men klart jag vill ha det!

Ursäkta röran, jag är under uppbyggnad!

Jo men förmodligen drog jag av korsbandet med vilje, lika mycket som jag såg till att menisken är helt paj och nu nästintill obefintlig, och när jag ändå höll på kunde jag slänga in lite inflamation!
Och det var jag själv som valde att sätta in en tandställning som för det första är riktigt ful, för det andra sjukt mycket ivägen, och för det sista gör ont!
Det är okså jag själv som väljer att åka till sjukgymnasten stup i kvarten och ha så galet tråkigt att jag håller på att trilla av cycklen!
Allt detta har jag gjort för att mitt idrottsliv ska ta slut, för att jag aldrig mer ska kunna spela fotboll och för att jag vill ha ont i mina knä när jag är 50!

Vad fan tror ni?? Tror ni själva på det? Jag har väl gjort allt i min makt för att unvika det så våga inte komma och säga att jag skiter i tävlingen, det är något ja ser fram emot så sjukt mycket, förstår att det kan vara hårt när jag inte är där, men har jag valt det själv?


Blir så trött! Även om jag altid är den som skrattar och ler behöver det väl inte betyda att jag mår så jävla bra?



Det finns små guldklimpar där ute ni vet vilka ni är, och ni är BÄST och att jag får ha er i min närhet kan jag knappt förstå, älskar er till tusen

Kommentarer
Postat av: mie

johanna du e bäst :)

2008-02-04 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0