Du har inte provat att starta bilen?

Jag och Emma lånade bilen i torsdags, och när vi hämtat Ricky i Viby och skulle köra igen utbrister Emma, Det går inte gasa, bilen är sönder! Jag tänker för någon sekund att det var väl självaste, sen tittar jag på Emma, vidare ner på nyckeln, pekar och tittar på Emma igen, hon inser då sitt misstag, startar bilen och vi är påväg!


Fredagen blev en av dom lyckligaste på länge, Jag fixade körkortet, det var på tiden mina vänner, nu är jag också en av alla som bidrar till växthuseffekten, men jag gör som alla andra, tycker det är förjävligt att ingen gör något, men gör inget själv heller!

Jag blev också erbjuden en lägehet på Kapellgatan 32, en jävligt fin etta vill säga, 43 kvadrat, men för tusan, 4095kr/mån, och visst stenhårt arbete/ 16 timmar i veckan varav 8 innan kl 6 skulle resultera i en lön som klarade hyran men ska jag leva på vatten och bullar från Fantasi för alltid? Tack men nejtack, det får bli när jag får fast jobb, och kan leva på fancy mat!


PÅ måndag smäller det, Johanna, Mie, Emma och Elin, dvs tha crew of Fantasi slutar äta Allt vad Kakor heter, glass är förbjudet, likaså godis och läsk, en månad ska vi klara oss, och var fjärde dag ska vi köpa frukt till Jobbet, spännade, vem förlorar, och vem får ta straffet? Ett straff som ännu inte är på kommet, men det ska vara kämpigt!  Johan (The Boss) har fått axla uppgiften som Kvalitée kontrollant, tror han kommer kirra den uppgiften!

Bossens kommentar innan idag var också mycket hedrande, när vi vid fem i morse insåg att wagge var dålig och inte kunde jobba, och inte fick tag i en ersättare, så säger johan "Ibland önskar jag att jag kunde klona vissa anställda" det hade ju vatt bra sa jag till honom, men då sa han att då hade han inte behövt gå till jobbet över huvud taget, och JOhan tycker det är tråkigt att sitta hemma, så den idén var inge bra, fast vi vet ju vilke han hade velat klona, eller vad säger vi Crew? ;)



NU är det bilen som gäller, ska vi ut på en raggar runda javisst, lite fresch med en dusch först bara!


Puss å Kram ses på stan


Kommentarer
Postat av: louiss

hej. Om du inte hort kommer jag ocksa hem nu, o fullandar fantasi crewet:)

2008-03-02 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0