Ähh for tusingen!

Jag skrev prec en lång trevlig blogg och sen cpar bloggen!


Tänk sommar, Tänk nyklippt gräs, Tänk 20c*, Tänk shorts och T-shirt, Tänk fotbollsskorna med gräs dobbar, Tänk en träning med roliga lag kompisar! Jag vet det är omöjligt att tycke om ;D Fotboll är som kärlek, man kan inte få nog!


Du är den ende, du är den bäste

Som jag har letat, som jag har väntat

Ja det är så enkelt, nu vill jag ha dig

Ja vad kan jag säga, mera!

Jag vill bara gå hem med dig, jag vill gå hem med dig

Innan eftertänksamheten bara ser att hela natten

Vill jag gå hem med dig, jag vill gå hem med dig!


Lars Winnerbäck kung!






I want you, I don't know if I need you, but I'd die to find out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0