Why cant i hear music play?

Åhh herregud, ge mig kraft och ett par alvedon! Jag är inte gjord för att arbeta såhär? Eller joo det är jag visst, jag är väl bara inte van vid det än?  Trött som få, och ont har jag också (gnäll lite till?)

Idag har jag spritsat pepperkakshjärtan light, bara 432st idag, jag är glad att jag sluppit dra det stora lasset!

Nu ska jag på sjukvårdsmassage / Bowenterapi, det ska bli nice, jag kommer dock somna som en stock, men vafasen gör det?


Dagens låt är en jullåt, såhär 6 dagar kvar till julafton ka jag försöka hitta 6 riktiga guldklimpar, vi börjar med Where are you christmas - Faith Hill, för att låten är otroligt fin, så också sångerskan!






Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0