Vill vi samma sak?

Idag undrar jag varför vi aldrig vill ha det som är lätt att få? Eller vill och vill, det som är lätt att få är inte lika intressant, får man kämpa för det så blir det helt plötsligt intressant, och man vill ha det så mycket mer för att man vet att det är svårt och att man får kämpa för att göra det till sitt!

Det är som att köpa en leksaksbil, den kan du gå in och köpa imoron liksom, alla har råd till den och den är kul ibörjan, men jag skulle tröttna på den ganska fort!
Men om du ska köpa en BMW Z4 så får du kämpa som fasen för att ha råd till den, och du vet aldrig om du kommer ha råd till den över huvud taget, men skulle då väl få råd till det så skulle du verkligen älska bilen, för att du vet om att du kämpat hårt, och är så enormt stolt over att det är bara din och ingen annans!

Jaa så är det bara, eller sån är jag, och det är väl fler med mig?


Ett stort grattis till Ida och Pilla också!! Det är så rackarns skoj! :)



Dagens låt? Better Be - Anna Ternheim, det behövs ingen förklaring!






Over and OUT

Kommentarer
Postat av: Fruarna

TACK vännen! Vi tycker också att det är rackarns roligt! ;) Välkommen på lördag! Puss

2008-12-26 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0