They make me wanna loose control!

"Stoppa gröten i kylen och ät en rostad macka istället!"   Sååå internt, men ack så roligt!


Idag fick jag höra av Mats-Sjukgymnast att jag är hans sorgebarn, han är ledsen för min skull tydligen ;P
Och där var en riiiktig heiting idag asså, fy fanken, jag ångrar att jag inte gick fram och fråga efter hans nummer (jaa nån mobiltelefon lär han väl inte ha )  Ljusblå tajt träningströja, som var sådär lagom tajt över hans ölmage, mörkblå taaaajta byxor till det och så GULA tygskor, herrejissanes, det är ju så jag scwimmar!

När jag kom hem så började jag jonglera med clementnerna i köket när mormor gjorde frukost till mig, å då jävlar mormor skulle inte vara sämre, nejdå! Hon sa att hon har minsann kunnat detta en gång i tiden, men det var inget som syntes faktiskt! skitkul:P Fins på film dessutom! :P

Dagens låt är Killa' - Cherisch feat. Yung yoc asbra!



Tack för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0