Under uppbyggnad!

Som synes håller min blogg på att genomgå en förändring, i mån av tid och i den takten jag förstår hur tusan man ska göra :P

Igår var vi och fotograferades, det var skitskoj verkligen, nu ska jag sälja mig på gatan för att få ihop pengar att betala bilderna bara! Det är ingen som vill bidra med en slant? ;)

Nu idag har jag vart hos läkarn, och det drog ju ner på hummöret, tur att jag har så galet mycket överskotts energi att jag är glad alltid typ! :D


Nu letar jag äppel bland äpplena och inte bland päronen längre, eller hur är det med det? ;)

dagens låt också ja! det blir två! Första Gången - Magnus Uggla och Misery Buisness - Paramore! :D


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0