Now im in a place i thought i never be!

Åhhja, snart nyår, eller ja imoron äre nyår, och jag har ingen aning om hur jag ska göra, det stod i mit horoskop att jag ska bli bjuden till en fest och att det ska vara ett kärleksfullt och vänligt förslag typ, så det är fritt fram mina vänner! ;)

Min syster ill gå på stan med mig nu, men med atcke på att jag inte klarar folk, och att det är rea nu, då blir folk som djur, då är det folk  i stan, jag pallar asså inte faktiskt!


Det blir två låtar idag! den första är Let god send his angels - Leaf, skitbra helt enkelt!
den andra blir The distance - Oliver James, för att han är snygg, och för att låten är fin!






Tack för nu!


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0