Morning Train

Jag efterlyser någon som vet vilken reklam låten morningtrain är med i?

My baby takes the morning train,
he works from nine till five and then
He takes another home again to find me waitin' for him


Jag ska även berätta om en gång jag Matilda och Jessica körde hem till min mamma
Vi kommer körande på vägen och säger:
"här körde vi av vägen engång, men vi hamnade på hjulen, och det var jul!
Matilda börjar småfnittra och jag inser inte varför, hon berättar " höhö Hjulen på julen", jag hade alltså varit rolig utan att veta om det! :P
Det var enormt roligt då, kanske en sån grej som bara är rolig där och då?

Nu ska vi tvätta honey, jag, matilda och Victor!
Hörs senare:)


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0