Maybe you'll come back

Ibland önskar jag att jag hade en såndär blogg som inte alls handlade om vad jag har gjort om dagarna, så just idag blir det bara snabb info!

Hos elin på 25års fest, kvällen borde väl slutat här för min del, men det blev class vilket visserliken var supetrevligt, men om inte min kväll skulle slutat innnan, så borde den definitvt gjort det här! och här slutar också min beskrivning av kvällen!


Det är alltid lika spännande att kolla igenom utgånde sms och samtal, det blir liksom "åhnej, ringde/smsade jag henne/honom" Visst vissa kommer jag definitivt iåg att jag pratade med, men andra.. nej som mie säger, mobilen borde lämnas hemma!


Idag har jag sovit hela dagen och nu ikväll har jag varit på julmys med jobbarkompisarna, det var nice!


Dagens låt blir Through the fire and flames - Dragonforce, för att jag blir så galet imponerad av gitarrspelet varje gång jag hör den, det är helt otroligt bra!










Puss å kram

Kommentarer
Postat av: mie

haha bg va e de du inte ville vatt me om hehe ;P

2008-12-16 @ 21:33:32
URL: http://mie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0