Lista

Här kommer nu ensådär lista som ingen orkar läsa igenom, men som får mig att slå ihjäl lite tid!


Avsluta meningarna...

1. Jag har insett att min senaste kyss... var det sämsta jag varit med om!
2. Jag lyssnar på... Happy . Intwine
3. Jag pratar... Aldeles för mycket! :P
4. Jag tycker om... Mig själv faktiskt!
5. Min bästa vän är/var... inte bara en, ingen nämd ingen glömd?
6. Min första riktiga kyss... Den mäste jag glömt!
7. Jag avskyr när folk frågar... Saker som dom redan vet
8. Kärleken är...fin, men inget för mig!
9. Jag gillar att... Titta på fotboll typ
10. Jag kommer aldrig att... säga aldrig
11. Jag är hemligt förälskad i... skulle jag säga det är det ingen hemlighet längre!
12. Sist jag grät var... när jag låg inne på sjukhuset!
13. Min mobiltelefon är... Likadan som den Leona Lewis har i sin video Forgive Me ;)
14. När jag vaknar på morgonen... tar jag på mig träningskläderna och drar till Mats
15. Innan jag går och lägger mig... Ställer jag klockan
16. Just nu tänker jag på... att jag ska göra knäck!
17. Bebisar är... jobbiga, om dom inte heter Franz VICTOR Måns nilsson
18. Idag har jag... Varit hos mats!
19. I kväll ska jag... Förmodligen inte gå å lägga mig i tid..
20. I morgon kommer jag... Gå till mats, duscha och städa :)
21. Jag vill verkligen... leva utan problem



1. Hur gammal är du om fem år? Gammal skulle jag inte kalla det, 24 är det! ;) 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen alls:P
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Step Up 2 ;)
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Marcus Wahldén, Doktorn
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Ja? men det har du ju inte varit när du jobbat?"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm jag gillar att ringa, men det är ingen som svarar när jag ringer, så jag får skicka sms ;)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda!
10. När såg du senast din mamma? i fredags! :)
11. Vilken ögonfärg har du? gröna tror jag
12. När vaknade du i dag? 11.00
13. Vilken är din favoritjulsång?  Brittan, My Only Wish This Year, men jag gillar när småbarn sjunger Tipp Tapp i Lucia tåget!
14. Vilken är din favoritplats? Sängen ;) Nej men jag skulle gilla stranden en fin kväll vid en brasa med vännerna!
15. Vilken plats föredrar du minst? Darins bageri
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett stort palats i thailand med frugan! ;D
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spindlar, i mängder över hela kroppen!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? FILIPPA BARK!
19. Hur stor är din säng? Dubbelsäng, typ 180 kanske
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, seeeg som faaaen
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Hm, får jag bestämma själv är det T-shirt och shorts som gäller!.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st, en under armen resten under huvet
23. Hur många landskap har du bott i? 1, jag vill leva jag vill dö i SKÅNE!   NOT!!
24. Vilka städer har du bott i? Hm, städer och städer, men jag har bott i Åhus, önnestad, olika delar av kristianstad och  i hässlehom
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sommaren barfota, men vintern blir de strumpor, jag vill helst inte frysa!
26. Är du social? Kanske lite för mycket dessutom!
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass, pinnglass är inte riktigt min grej! ;)
28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta
29. Tycker du om kinamat? Gillar inte Liiis, och inte bambuskott och annat slemmigt, men friterade grejer är ok :P
30. Tycker du om kaffe? Tack men nejtack, har precis lrt mig dricka öl, ingen press här va! Och Chai Latte är bättre!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, mamma kallar mig kalven ibland, det blir nog den största utgiften när jag flyttar hemifrån, mjölken...
32. Sover du på någon särskild sida? Njaa, jag gillar sidor som har fönstret nära sig, men jag skiter oftast i vilket
33. Kan du spela poker? njaa, jag är ju ingen stjärna precis...
34. Tycker du om att mysa/kela? Gör inte alla det?
35. Är du en beroendemänniska? Jag vill inte vara beroende av något utom kärlek och vänner, det är därför jag inte äter godis! =D
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Näe, jag är ensam liksom, men jag känner många som fyller år samma vecka :)
37. Vill du ha barn? aaa om ett par år, när mina syskon är lite äldre, men jag vet inte om jag vill föda det lilla livet själv!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, jag kans svära och säga att jag älskar dig på tyska, kan även uttrycka min kärlek på Franska, Spanska och Grekiska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men jag har åkt bil in i ambulansintaget och bluvit utburen ur bilen av ambulansmän/kvinnor
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är finast, men poolen är varmast!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hm, mina penar spenderar sig själva!
42. Äger du dyrbara smycken? Aaa, men det har jag slarvat bort i min bil...
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jag gillar L Word!
44. Kan du rulla med tungan? Jaaa nu när jag klippt av bandet under tungan så kan jag!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag umgås överlag bara med roliga människor! Men Emelie Hagman är i toppen!
46. Sover du med gosedjur? Haha, näee, men med gitarren! ;D
47. Vad har du för ringsignal? Use your love - Katy Perry
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? mamma har säkert...
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min Åsums BK träningstöja!
50. Flirtar du mycket? Haha, jaa det skulle man kunna säga, jag kan inte stoppa det:P
51. Kan du byta olja på bilen?Vet  inte riktigt faktiskt, men jag kan fylla på en masa med grejer, bromsvätska, kylarvätska å så!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej faktiskt inte...trots sån otrolig otur jag har sedan jag fick Honey
53. Vilken var den senaste boken du läste? tully, depp bok på hög nivå, jag gillade Mian Lodalens böcker bättre!
54. Läser du dagstidningen? Aaa det brukar hända!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej för tusan, det har jag inte råd med!..
56. Dansar du i bilen? Jag brukar digga och sjunga ordentligt, men dansar man blir det ju en direkt livsfara! det har jag märkt!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett papper? Mitt namn var det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0