Känner jag dig?

Nu ska jag klaga över det faktumet att sverigen är litet, och ännu mindre blir då skåne, vi skåningar är nästan som en enda stor familj som känner varandra allihopa, för helt seriöst, jag blir mörkrädd på detta den senste tiden, träffar man någon, så känner den säkerligen någon, som känner någon, som känner mig, så är det bara!  Visst är det trevligt att man har något gemensamt, men det är ju sjukt!
Eller så åker man utomlands och helt plötsligt så är det någon där som man faktiskt träffat innan, eller ja, som känner någon som känner mig!
Jag kan säga att det finns inte många som jag träffat som jag inte på ett eller annat sätt kan koppla ihop med någon jag känner!

Tack för mig, nu har jag fått ut det hela, och nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: mie

de e så jävla sant :P

2008-12-18 @ 20:55:15
URL: http://mie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0