I never feel Im quite enough!

Jag är en missbrukare... Av ord som Attans och Rackarns! "Inte direkt" är också något jag säger för mig själv heeela tiden, hm när man tänker på hur mycket man använder vissa ord blir man ju rädd och inser att folk tycka att man är otroligt mycket mer tjatig än man redan är! Det är verkligen något som kommit med sjukskrivningen, terrorn av kontakter på msn, verkligen översocial och svarar på två sekunder :P
 
Och man ska aldrig avslöja sina tricks, då blir det inga tricks längre ;D

Jag tror jag ska baka knäck, och ni är hjärtligt välkommna hit å smaka en eller två om ni är riktit snälla! :D


dagens låt skulle kunna vara Personal Jesus - Depeche Mode men tyvärr foks' det blir Human - The killers, för det är bra skit!








Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0