Gröt och mackor!

Åhh jisses dethär med gröt och mackor bli bara bättre och bätte! ;)
Man kan inte äta mackan och ändå ha gröten kvar, och du kan absolut inte äta båda samtidigt, då skär det sig!
Och även om mackan är godare än gröten så vill jag fortfarande ha gröten!
"men det är som när man är full och hungring då vill man ibland äta något som man aldrig skulle ätit annars"


Idag har varit en trevlig dag! :)


dagens låt är Keep Me Warm - Ron Pope för att den är mysig, och mysig är bra! Men jag orkar inte länka, men vill ni höra den så vet ni troligtvis hur youtube funkar, och gör ni inte det, då länkar jag den gladeligen i nästa inlägg, jaa skulle ni inte veta hur youtube funkar så skulle jag kunna lära mi den utantill och sjunga den för dig personligen!  och det vill vi inte vara med om!


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0