God morgon!

När jag motvilligt drogs upp ur sängen i torsdags morse måste jag kännt på mig vad som skulle komma, nu 48h senare känner jag att jag skulle sovit längre då, dom 2+3h jag har sovit har inte riktigt räckt!

Jobbet idag har varit ett helvete, när jag kommer till jobbet inser jag att nycklen jag fått av chefen inte passar, jag får då gå upp till darins och läna en av chef nr två, och sen tillbaka till fantasi igen, för att inse att den ena tårtan som var "förberedd" inte alls var det, och att vi inte hade några bottnar till schwarzwald tårtan som var beställd, så jag fick ställa mig och baka bottnar till det, det är typ det allra klibbigaste du kan göra i ett bageri, sen var semlorna sena, och inte klara när jag skulle ha dom, och kylen läcker. Vad har jag gjrot för att förtjäna allt?

Så nu har jag jobbat 6h 30min, och jag ska igentligen inte jobba mer än MAX 5h om dagen!

Nu ska jag sluta klaga och äta frukost istället!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0