fest

Igår var det först bowling med sara, sara, sabbe och tina, stjärnan här vad på slutpoängen 185 efter en och en halv omg, jag är stolt! ;)

Sen var det hem till louise, fest och grejer och sen ut på banken, men tanke på mitt knä och på den obefintliga promille halten i blodet, så dansade jag inte utan satt vid ett bord, det är då man träffar dom spännande människorna!
En grabb började prata med mig, sa att han blev förvirrad över mina ringar, och frågade mig istället rakt ut om jag var förlovad eller hade pojkvän, jag berättar för grabben att jag inte är bunden till någon överhuvud taget, och han blir överlycklig,
Jag berättar vidare att jag inte är intersserad av honom av den enkla anledningen att han är kille, men han verkar inte fatta detta och frågar mig om han funderar på om han ska ragga på mig eller inte, jag berättar för honom att försöka kan man alltid, men sålänge han inte genomgår ett mirakel så kommer han inte lyckas! Jaadu, han var en spännande grabb och gjorde det hela lite roligare!


Vidare sedan efter att banken stängt och pga av diskussioner och gitarrspelande så kommer jag inte i säng förräns åtta, upp igen vid ett för att göra en snabbvisit hos mats, sen hem igen och bänga mig för ett par avsnitt av favvo serien!

dagens låt är Thunderstuck - AC/DC mest för att 5 timmars gitarrspel resulterade att jag är en väldigt bra bit påväg!





Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0