Be whith me now

Nu har jag så otroligt tråkigt att jag håller på att avlida! Jag ska baka! det ska jag göra, sen ska jag tröstäta upp heeeela cheescaken som jag bakat!

satt och läste på informationen om mina tabletter häromdagen, och när jag läste att man ska undvika att sola överhuvud taget, och skulle man vistas i solen så skulle man ha täckande kläder på sig! Och det är nu jag tackar gudarna för att det tar å otroligt lång tid för mig att göra nått som jag bestämmt mig för, jag bestämmde mig för att börja sola för typ en månad sen, men det hade ju gått illa, för då hade jag inte läst att jag inte fick det!
Känner att detta blev otroligt rörigt!

Jag börjar jobba kl 02.00 det är ju också spännande?

Dages JUL låt är Tänd ett ljus - Triad! Härlig video dessutom, vilken otrolig fantasi som måste flödat när dom bestämde hur den skulle se ut! Killen längst till höger är definitivt min favort! ;)

 



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0