Utkast: Nu har ...

Nu har det gått en vecka, och det är inte för att jag inte har kunnat logga in, denna gången är det för att jag helt enkelt är trött på att skriva om vad som händer i mitt ohh såå spexade liv! ;)
Jag är just ni inne i en sinnesförvirrande period där jag undrar vad livet är till för, djuupt som havet, jag vet!

Men helt ärligt, vad ska vi med livet till? Använder vi det som vi ska? Antingen är du olycklig, eller är du lycklig och vill ha mer! Alla vill ha mer, men finns det mer? och om du väl får "mer", då vill du ha ännu mer! Men är det att finna lyckan och leva lyckligt som livet går ut på? Alla jagar det, alla vill vara lyckliga, men är man det till 100% någon gång?

Kvittar det vad vi gör i vårt liv, vem vi gör vad med? Är detta bara en period där vi väntar på något bättre?

Äsch, jag är inte den enda som funderar på det och igentligen är det kanke bara en massa bullshit, det finns inget svar, men det hade varit skönt att veta!




"Det som inte dödar dig, det härdar dig"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0