ospexat!

BG goes Page! Jag har varit hos frissan nu, jag följde faktiskt inte auswisch förslag att klippa av allt och bli likadan som henne, utan jag satt snällt i stolen och blev klippt, page blev resultatet och jag gillar det faktiskt! :)

Spelade precis ett wannabe guitar hero spel här på datorn, och laptop är väl inte idealet så, jag höll på att kasta datorn ut genom fönstret av irritation, men det är väl inget ovanligt!

Är ledig imon, ska se om louie fortfarnde vill ha mig med till sjukgymnasten, annars får jag väl ha sovmorgon imon :D

Har absolut noll på hitta på fronten nu, hade jag inte prec vart å klippt mig och ärför lukat mycket gott i håret nu hade jag faktiskt kört till gymmet å tränat, men nu får jag ligga hemma själ å ö av uttråkning, spela spel som gör att jag fr nervösa sammanbrott och skriva meningslösa blogg inlägg!

Jag vill både äta kakan och ha den kvar, jag har otroligt svårt för att bestämma mig, men nu när jag gjort detta valet vill jag ändå ha det som var innan, jag var väl helt enkelt tvungen att välja denna vägen för att inse det, och nu är jag mest för feg för att göra något åt det, jag anser väl att loppet är kört, just nu har jag kakan, men jag skulle vilja äta den! Äsch jag är mest förvirrad och vill mest vänta ut det hela!


Over and OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0