Två

Rekord för min del,, två inlägg på en dag! Nja inte riktigt, det har hänt innan, men det är iaf tangering!

Det är lustigat att man bara återfår lusten att skriva bara såhär, även om jag inte har något att skriva om, så är det iaf kul när det kommer!

Börjar jobba kl 3 inatt, det är spexat, men tror inte att jag går upp innan 02.30 för det! Vet inte riktigt om vi har särskillt mycket att göra, men jag behöver tillverka typ 50st kladdkakor så det blir ett projekt, grodor är ett annat!

Ska köpa trådar till ett såndärade kompisband som man gjorde när man var barn imon, ett randigt ska det bli, i regnbågens färger, och jag ska ha det runt foten! :D
Ska på beandling imon också, för mitt knä, det ska blir rackars så skönt!

Hoppas på att mina linser kommer imon, för det ska bli skönt!



Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0