movie star

Det var lugnt på jobbet inatt, inte mycket å göra, därför hjälpte jag emma att packa upp varor, knockar mig själv med en paket tårtkartonger (jätte tunga)  på hakan, känner mig som en serifigur med stjärnor över huvudet, tappar balansen och trillar lite snyggt ner på golvet, nere för ränkning, men jag är stark, så jag är strax uppe på fötterna igen redo för nästa rond, tråkigt nog var vi klara nu så jag fick se mig besegrad av varorna!
Det var då dags att gå hem, jag tar av mig mössan och håret trillar ut ur mössan sådär snyggt som på en filmstjärna, jag lever som en filmstjärna ända tills jag kommer hem och ser mig i speglen, jag är inget annat än en ensam sunkig konditor, som borde följa sina arbetskamraters råd och ta en powernap, så det blir nåsta mål för dagen!

Ted Gärdestad är ganska ball btw, men jag är ledsen alla fans, Inget går upp emot dom två oslagbara, Mange "the man" Uggla, och Lasse " Kungen" Winnerbäck.
Artmade är ett trevligt inslag och storfavorit för tillfället!


Tack å adjö, over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Erika

jag traggar också artmade för tillfället! har gjort det hela veckan :D haha, passande!:D

2008-08-07 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0