Men natten är vacker och månen är full...

... och du är som natten och jag är som månen, du är allt jag vill ha!
Jakob Hellman - Du är allt jag vill ha, jag gillar det!

Vad har hänt sen sist?
Vi blev inkastade i på en möhippa bara sådär,käka chokela' med kniv  gaffel och tumvantar, gick sådär!

Auswich har lekt björnen sover på golvet, har även tagit mig på brösten å sagt att det är samma som hennes, men det får vi verkligen inte hoppas, jag är ju trotts allt inte särskillt gammal!

Victor och jag har tittat på OS-Fotboll, "hejja svejie" och "saaatan" var orden som användes av den yngre generationen, för min del var det ganska många ord i samma kategori som victors senare ord är...

Jag har Spelat baseboll med en geting, det kom emot mig och jag smäller till den med närmsta tillhyge, en palett (en två cm bred stekspade utan böj, typ en lång kniv utan vass sida) getingen dör på fläcken och jag är nöjd och stolt över att jag prickade odjuret!

Har varit på stan och letat väska, hittade en asfin som är min stil, dvs ganska "sportig" storlek lite större ingen hanväska liksom, men va tusan ska jag med den till, det enda jag kan tänkas ha där i är en kalender, möjligvis plånboken kanske en å annan tjejgrej, men va fasen jag går ju inte runt med smink å grejjer å grejjer, fasen vet jag vad man ska ha i en väska?

Jag har hämtat mina linser nu, jag kommer bli ruinerad, men det ger jag fan i för jag trivs med linserna :D


Idag rekomenderar jag en låt som näms i listan i förra blogg inlägget, My Only Wish This Year - Britney Spears
det är ju trotts allt bara fyra månader kvar till jul, och jul låtarna brukar ju smyga sig på redan om tre månader, så varfö inte vara ute i tid? ;)

Last night I took a walk in the snow.
Couples holding hands, places to go
Seems like everyone but me is in love.

Santa can you hear me
I signed my letter that I sealed with a kiss
I sent it off
It just said this
I know exactly what I want this year.
Santa can you hear me.
I want my baby (baby, yeah)
I want someone to love me someone to hold me.
Maybe (maybe, maybe maybe.) he'll be all my own in a big red bow


Nu ska BG sova, börjar jobba snart!

Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0