Länge leve IKEA!

IKEA har gjort det igen, fått en hel nation reagera possitivt! Sök på "länge leve mångfalden" eller "IKEA reklam" och du får bara upp possitiva svar!
Jag gillar ikeas reklam otroligt mycket, den visar att vi är påväg åt rätt håll, "vissa tjejer gillar tjejer och vissa killar gillar killar, det finns nästan lika många familjekonstelationer som det finns familjer, och när många blir fler vill vi hänga med, hos IKEA finns något för alla, länge leve mångfalden!"  ikea är stort, och när ikea visar att det är helt ok att inte ha en "mamma,- pappa,- barn,- hus,- hund och volvo- famlilj" ja då känns det som om vi är en bra bit påväg! Jag älskar ikea reklamen!


Inatt har jag jobbat på darins, en hel natt ägnad åt mina egna tankar, när man bakar bröd så krävs det inte så mycket av mig, det bara går av rutin, man slipper fundera på hur man ska göra, man slitter bry sig om att det sa variation, för det ska det inte, jaa man är liksom själv med sina tankar, samtidigt som man tjänar pengar och tränar bicepsen!

Jag har funderat på vad jag vill göra med mitt liv, helst av allt pausa och slippa bestämma mig, jag gillar det som det är nu tror jag, visst en egen lägenhet är inte fel, eller 155mille på kontot skadar inte, men det är inte riktigt det de handdlar om, för förövrigt är det helt ok, eller är jag bara rädd för att det kommer förändras snart? det gör det hela tiden nu. Stabilitet är nog det jag vill ha, eller vill jag kanske veta att jag kan stå på egna ben, aldeles själv? nej jag vet nog inte vilket ben jag ska stå på riktigt, och själv tror jag inte riktigt heller att jag klarar mig, jag vill ha allt men ändå inget på samma gång!


God Damn Your Beautiful - Chester See

I can't find the words to explain,
Just how much you got me going insane.
When you speak to me sometimes you'll find,
I studder my words and say nevermind.
'Cause even when you just walk by,
I look around to seem occuppied.
'Cause i'm trying so hard to hide,
Yeah All of these feelings inside.

Cause i get week in the knees,
Fall head over heels baby,
And everyother cheesy cliché
Oh I'm swept off my feet,
My heart skips a beat.
But theres really only one thing to say.

God damn you're beautiful to me,
Ooh, you're everything, that's beautiful.





 

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

IKEA är bra grejer

2008-08-25 @ 11:20:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Elin

hoppas du får en bra måndag =)

2008-08-25 @ 11:26:06
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0