Kalas

Igår var det fest på kapellgatan, jag var städad, liksom alla andra, väldans trevligt och jag tackar för alla presenter!
MIe är ingen stjärna på att grilla märkte vi, kolbit var det jag fick, mindre gott vill jag meddela! Och grannarna på kapellgatan var inte sugna på fest, dålig uppslutning från dom!

Idag däremot är det släktkalas, sånt som jag ogillar, även om det är min födelsedag som firas så skulle jag nästan kunna vara utan det, men det kan också bero på att jag är så rackarns trött, har ju vaknat ett antal gånger inatt av att täcket var borta! :P

Imorgon är det min födelsedag och den ska jag börja med att jobba, ser fram emot det hela, NOT! En gitarr tårta ska tillverkas och jag vet inte riktigt om jag är på g på det, men det löser sig! :D

Och, så vill jag berätta att jag tackar Kommunen för deras något tidiga födelsedags pressent, ännu en böter i samlingen och jag funderar på att sälja både bil och körkort, det måste vara billigare för mig att ta taxi, ALLTID!

NU är det tårta, som jag själv gjort  ;)


over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0