"jag trodde du höll på att bli förlamad!"

Jag var på toa, och presis som alla andra människor tog jag på mig byxorna igen och gick vidare upp på mitt rum, när jag sätter mig ner i sängen känner jag plötsligt en stickande och brännande känsla i mitt vänstra lår, och det blir bara värre, jag sliter av byxorna och ut flyger en geting, och nu gör det så ont så jag skriker rakt ut (med förstret på vid gavel) MORMOR JAG TROR JAG DÖR NU! mormor blir livrädd och undrar vad som pågår, jag dönar ner för trappen och förklarar mellan mina otroligt höga skrik att det var en geting i brallorna, och mormor regagerar, krossar en värtablett, tar lite vatten och trycker mot stället där getingen uttryckte att den kände sig instängd och tillplattad, detta gör om möjigt ännu mer ont och jag uttrycker mina känslor genom att skrika ännu högre, mormor springer å hämtar ett bandage och virar det runt pappret med värktablett så nu har jag inte bara svinont utan även låg blodtillförsel i benet!

När jag ringer och drar hela storyn för mamma och hon förstår att det är en geting som stuckit mig pustar hon ut, "ohh vad skönt!!"  va? frågar jag henne chockat, jag tyckte faktiskt inte det var det minsta skönt! "Nej men jag trodde ju du höll på att bli förlamad"

Hämed fick jag mitt andra stick i hela mitt liv, först gången var för typ 4 år sen och jag kan inte minnas att det gjorde såhär rackarns ont! Men mamma sa att det kommer mer gift om dom är instängda, och jag säger då det, att utrymmet mellan mina jeans och låret är inte det största!

Nu tackar jag för idag och ger er ännu ett låttips, Tonight - Milk Inc!

Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0