Fest

Igår var det party, först middag hemma hos kajsa och sen bar det iväg ut till Christian, efter en vända hos christan med nytt folk oc mycket spex drog vi in till stan, drack en rackarns god drink och sen var det sängen som gällde, klockan var väl runt kl 3 och perfekt tid för sömn efter en härlig kväll! :D

Idag har jag mest gått på halvfart, duschat och skaffat självscanning på maxi, umgåtts lite med charlie, och ikväll blir det bio, något med nån mumie tydligen, det ska bli spex! :P
Efter bion är det bums i säng, en vecka till med hårt jobb, men jag får helt enkelt se det positivt, det är bara tre veckor/21 dagar till jag åker till sunny beach och det ska jag väl klara?


Har fått nått rackarns problem med armen dessutom, det gör ont när jg sträcker på den, och jag kan ju inte gå med böjda armar hela tiden? näe, jag säger då det, det är fel på mig allti! ;D


Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0