Breathless

Idag har det varit ett riktigt jävla pissväder! från det att jag kom till jobbet kl 3 i morse, till nu så har det knappt varit uppehåll alls! :S Men om 4 vekor och en dag är jag i bulgarien och latar mig, så gör inte jättemycket faktiskt! :D

Skrivkramp!

jag saknar Victor! Pratade med honom i telefonen idag, han har lärt sig vad man borde säga i en telefon, "ja, ja, nej" sen frågade han mig "vill du?" insåg att han undrade vad jag ville, och jag hade inget vettigt svar, så jag frågade om jag fick prata med mamma, men inte det nej, där var han bestämd! Han är den bästa, synd att jag träffar honom så sällan bara :(

Nu ska jag fortsätta med mitt nystartade projekt, ett kompisarmband i pridefärgerna! ;D


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0