BG at work

Sitter på jobbet och har prec stämplat ut, väntar på att golvet ska torka och att mina skor ska bli klara i diskmaskinen, så jag kan tömma den och sen fortsätta med marsipanfigurer, skylten ska bli snygg!

Sen ska jag käka frulle med kim och sen hade jag tänk hänga på å hälsa på Håkan på stationen innan jag drar mig hemmåt för en tupplur!

I eftermiddag blir det KDFF - Umeå Södra tillsammans med sistnämnda, och med tanke på att jag inte alls är sugen på fest ikväll så blir det nog hemmakväll med film för min del! :D Fast sen å andra sidan, hittar jag någon som vill hänga på till helge å festivalen å titta på artmade mf. så blir det nog så, ingen alkohol för min del iaf!

Packa borde jag göra snat också, eller ja, jagf borde tvätta upp det jag ska ha med mig iaf, vilket inte är mycket, men underkläder och bikini är ju liksom obligatoiskt, pass och pengar får jag inte heller glömma!


Nu ska jag kolla om golvet torkat!


ha de!
Over and OUT

Kommentarer
Postat av: XONX

Hejsan!

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem.

2008-08-30 @ 09:14:47
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: kimovic

skor i diskmaskinen?!:S puss hej

2008-08-31 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0