1989 - 08 - 17 En av dom bästa dagarna i historien!

För att titta tillbaka i tiden, för 19 år sedan var man bara ett litet knyte vid denhär tiden, ca 9 timmar gammal! Dagen idag är min födelsedag, och jag gillar att bli äldre, fast jag har sett mig själv som 19 bra länge nu så är det ändå lite bättre att vara det!

Dagen har bjudit på endel, istället för att äta tårta har jag bakat dom, det har varit rusch på jobbet och jag har fått göra hela 6 princess tårtor mer än vanligt, moussetårtor blev det endel extra och flk var som galna! Det är vädret som gör det!

Auswich fick nys om att det var min födelsedag och hon började genast organisera om på mitt bord, slänga allt skit och torka av med servetter, hon gav mig en blomma, 20 kr och låtsastatueringar! hon tvingade mig även att plocka med alla talrikar och glas hem som hon hade torkat av, "hälsa mormor" sa hon när jag berättade att jag skulle köra hem till henne, jisses vilken människa hon är dendär Auswich, stavar mitt namn "juhana" det låter ju nice?

Efter hemkomsten la jag mig i sängen dirre och somnade, skönt! Nu har jag börjat röra på mig igen, och lär väl inte kunna somna nu ikväll för att kunna gå till jobbe imon igen och kommer härmed vända på dygnet helt! Tur att bulgarien väntar om enast TVÅ veckor!

På mie.blogg.se hittar ni en uderbar redovisning av dom bästa årgångarna, -87 -88 -89 är ungefär som juni, juli och augusti, det bästa! 80 talet var en underbar tid!


nu ska jag glo på film, Loving Annabelle is the shiet!

Over and OUT


Kommentarer
Postat av: mie

grattis bg du e grym :)

2008-08-17 @ 21:45:57
URL: http://mie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0