101

Mitt förra inlägg var mitt 100 och detta får vi ira med ensåndär ball lista, tycker det är skitskojj, och jag har snott den från Mie!

Namn: BG, eller nej just det, Jag heter nog Johanna påriktigt!
Piercingar: hål i öronen, anväder dom aldrig dock:)

Tatueringar: Aaavisst och fler ska det bli! :)

Längd: 175cm, och mie kallar mig liten?

Skostorlek: 39-41, det beror på vilket märke och vad för sorts sko!

Hårfärg: Hm, just nu inte det snyggaste, mörkt med blonda slingor, jag gillar det egentligen, om jag ändå inte haft sån utväxt!

Ögonfärg: Gröna, jag gillar dom!


Är du kär i någon: Näe det är jag inte!

Önskar du att du bodde någon annanstans: Jaa det gör jag, mormor är ju inte det optimala, jag gillar stan förövrigt, men jag vill fly till den största staden!

Tänker du på självmord: Näe, inte seriöst iaf...

Tycker andra att du är attraktiv: Haha, attraktiv?

Dricker du: Bäst på fest!

Använder du droger: nej för attsingen!

Röker du: Bäst på fest? ;)

Vilket shampoo använder du: typ Biolarge eller nått sånnt tror jag det heter, men ibland även Elvital eller hur det nu heter, är inte så bra på namnen där va! :P 
Vilken parfym använder du: Calvin Klein - Euphoria

Vad är du rädd för: Spindlar, och för att bli kär och ha massa känslor

Gillar du att tvätta: Jag vet inte riktigt för jag har typ aldrig tvättat!

Gillar du Berg-och-Dalbana:  Aa, med tanke på att jag inte kan åka karuseller som snurrar runt så är det det enda jag kan åka typ! :D


SENASTE..

Film du hyrde: Hmmm, jag själv har inte hyrt en film på evigheter, det är altid andra som hyr liksom!

Film du köpte: haha, köper film? laddar hem kallas det! Men jag tror nog sista filmen jag betala för var Leagally Blonde

Låten du lyssnade på: Damaged - Shane Ward

Låten du hade på hjärnan: Take a Bow - Rihanna

Låten du laddade ner: Goodbye Says It All - Milk Inc

Personen du ringde: Mamma, men hn svarade inte, så det är Subway/Louise !

Tv program du tittade på: Tittar inte på TV längre, men jag såg nått avsnitt av L Word för inte så längesen, och det är ju en TV serie?


FAVORIT..

Mat: Pannkakor m sylt!

Låt: just nu, Forever - Chris Brown, of all times För Dig - Lasse "the man" Winnerbäck

Sak att göra: är jag frisk, spela fotboll, annars äre att vara social med mina vänner

Sport: Fotboll!

Dryck: Alkohol är nog sex on the beach llr Rasberry daiquiri, icke alkohol, MJÖLK!
Kläder: mina Lee Jeans med häng:)

Film:  Loving Annabelle eller A Walk To Remember !

Bil: BMW Z4 i mitt hjärta, men helst av allt vill jag ha en ny Audi A3 cab/ A4 / A6 / TT det kvittar, jag gillar det!

Vad har du gjort idag: jobbat...

Var det kul: det vore synd å klaga, inte astråkigt dirre!

Gillar du att slåss: nej!

Vad ska du göra ikväll: sova ;)

Är du seriös: Bara när jag måste, annars ska man inte ta mig på allvar alltid!

Vad är du allergisk mot: Vitlök och dryga människor

Var har du ont: Knäet, men det börjar bli en kronisk smärta liksom, man får helt enkelt lära sig leva med det!

Använder du hårspray: Bäst på fest? ;)

Kan du stå på händer: Oj, nej, vig som en gipsad lijebuss!

Favorit serie: L Word eller OC!

Håkan Hellström eller The Ark: Jag gillar igentligen inget men jag säger the ark, glamour for glamour liksom !

Bright eyes eller Lars Winnerbäck: winnerbäck borde vara den själklara för alla, han drar störst publik av alla i hela sverige!

Salt eller socker: Socker, får halsbränna av salt...

Gillar du ketchup: Ketchup har man till pommes, eller blandar men det med senap till korv, annars får det vara!

Är du glad nu: jodå, "Den vackraste stunden i livet var den när du kom" Winnerbäck ger dig ett leende på läpparna!

Var du glad igår: aa det var jag, jag fick träffa Victor

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Aaa endel faktikst!

Vad dansar du till: jag dansar aldrig nykter och när jag inte är nykter dansar jag till det mesta!

Stockholm är: Sveriges huvudstad och mitt mål

Göteborg är: gött! jag gillar göteborg, nästan mer än stockholm men inte riktigt där jag vill bo!

Kan du sjunga: haha kan kan jag väl, men hur det låter sen är ju en annan sak :P

Mer värt än guld: Victor

Spaghetti eller makaroner: jag gillar det inte alls egentligen, färsk spaghetti fåre bli!

Länder du varit i: sverige, norge, danmark, tyskland, österrike, spanien, egypten och bulgarien

Ett land jag helst vill besöka: Australien, eller kanske Kalifornien, Orange County isf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0