Trött!

Nu är jag trött, har precis gjort det som många såg som omöjligt, jag har städat mitt rum, och känner man mig rätt så är det inte något jag gör förräns det är i absolut nödfall.
Men igår när jag snubblade över allt som låg på golvet och höll på att ta trappen med huvet före så tänkte jag, nej Johanna, ta tag i ditt liv, städa!!
Sagt och gjort här ligger jag nu under täcket i min nybäddade säng, jag kan se påslakanet på andra delen av dubbelsängen, och golvet är inte så grusigt längre! Så nu är alla välkommna hem till mig i mitt nystädade rum :D

Jag har verkligen tagit tag i mitt liv, jag har förutom städningen, även gjort min Naturkunskaps läxa, kryss i taket, det är något som inte händer allt för ofta, mendet är gjort!

Var å titta på fotboll igår, underbart! Kristianstad DFF vann mot Djurgårdens IF om det mot förmodan undgått någon, en riktigt bra match, och det är sånnt som gör att jag älskar fotboll! Bollen är rund! :D


Åkte hem till hässleholm idag, kommer innanför dörren hinner säga hej, innan victor i TV rummet inser att det är jag, ställer sig upp och tar i från tårna "HANNNNNA"!!!! Verkligen all kraft som han kunde använda, och sen släppte han inte mig med blicken, eller ja inte med armarna heller för den delen, vi läste tidningen, pussade på folket i tidningen, och så vilade vi, eller han vilade på mig, mysunge!  En dag så ska jag ha en egen liten kotte, åhhh:D


nu ska jag aldeles strax sova hade jag tänkt, jag behöver det!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0