It's our turn now!

Häromdan var Victor hemma hos mig, söte! Han tittar på mig och säger "bompa" så jag och victor går å sätter på Disney Chanel och tittar lite på tv, helt plötsligt kryper victor ner, kanske inte helt oväntat, han kan nämligen inte sitta stilla så länge, MAX en minut, i vilket fall han tittar på mig och säger att han ska "vätta" med detta menar han tvätta sig, och det hade vi precis gjort, så jag sa till honom att han kunde väl komma och mysa med mig istället, och den lille sötungen tittar på mig, klättrar upp i soffan, vidare upp i mitt knä och så lägger han sig ner på min mage och myser!!
men det hålle inte så länge, en halv minut kanske, sen är det dags, han sätter sig upp, tittar på mig och säger samtidigt som han nickar "vätta" och ner i all hast och ut på toan, så som den snälla systern jag är får jag helt enkelt tvätta min redan rena bror! :) Han är en liten guldklimp!



En tung dag, hoppas att det blir bättre, johanna är trött nu!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0