För kärlekens skull

Nyss hemkommen frn träningen, där man befinner sig mest för att man inte har något annat att göra, sjukgymnastens ord om att jag ska försöka ta det lugnt med knäet får jag väl lyssna på om jag ska bli bra någon gång, jag har ju satt ett mål, att spela minst en hel säsong till det ska vi väl klara? :)

Idag har det varit redovisning av projekt arbete i skolan, det tråkigaste jag gjort, 100% sanning! Efter detta så skyndar vi oss ut i bilen, jag, sara, sara, emelie och jessica, kör lite som en galning för att hinna till jessicas tåg, detta lyckas, och efter det vill inte resten hoppa av, så vi cuisar runder lite i det fina vädret, så det ska vara, mycket trvligt säger jag, ända tills vi inser att en lampa som inte ska lysa, lyser, det är fel på bilen och jag stannar omedelbums, pappa och per får kolla bilen, vi inser att det är generatorn/batteriet det är fel på men att jag kan köra hem ändå! vilken upplevelse! :P


Nationella prov i svenska imon, jobbigt värre, men johanna ska fixa det, förhoppningsvis, utsatt tid är 6h lite maffigt, men då är ju lunch och så inräknat! :)


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0