Åt samma håll

Igår ringde det i min telefon ett antal gånger från samma person, 9 gånger för att vara exakt, snart är vi upp i lika många gånger idag, tur att jag inte är den som är den, utan klagar inte allt för mycket när det ringer, det kan vara spexat ibland:)

Igår var jag på middag hemma hos Mathilda, med Matilda mycket trvligt och detta takar vi för, en grej som måste göras ofta!
Var också och provade balklänning åt fröken sara persson/sara my lover hittade en väldi fin grå klänning som jag tycker sara ska köpa:) Detta betyder att som jag sagt så många gånger innan att det blir på riktigt med balen och alt som hör till, kan ju passa på att berätta att jag tar studenten den 5e juni, så ni inte planerar in annat skit den dagen, för alla är självklart jättevälkommna en stor dag som den:D


Vill veta varför det känns fel såfort man träffat något bra?


Nu sitter jag här och funderar på om jag vill städa rummet, svar NEJ, behöver jag städa rummet, svar JA, såå jag får väl ta tag i mitt liv!


"Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"


Kommentarer
Postat av: mie

herrejissus personen som ringer alldeles för mycke har verkligen inget bättre för sig ;) ja antecknar genast den 5e i min almenacka :)

2008-04-03 @ 22:16:47
Postat av: louise

kan bara hålla me mie;) men gör inte så stor grej av de då? ha skoj o se var de hamnar??

2008-04-04 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0