Ännu ett steg..

.. in i vuxenvärlden? Ok jag hatar dethär med att  vara vuxen och framförallt att bli kallad vuxen, MEN jag har i min egen takt, tagit små steg i i den världen som dom vuxna lever i!
Förra veckan och veckan innan dess var det internet bank med dosa som gällde, nu när det är löst så har jag införskaffat mig ett ICA kort! helt underbart, så nu blir det självscanning på ica för hela slanten! ;)

Nu har jag dock lite svårt för att komma på vad nästa vuxen grejj ska vara, men pensions sparande, A-Kassa, deklaration, och annat sånnt viktigt står på kö, jag bara väntar på rätt tillfälle! Jag vill ju inte bli för vuxen på en och samma gång! :D


Puss å kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: mie

grattis johanna du e typ snart lika vuxen som jag :)

2008-04-15 @ 22:38:39
Postat av: louise

bara o gratulera...skaffa scanning så snabbt som möjligt:)

2008-04-16 @ 11:11:25
URL: http://bumlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0